Opvolging

Als verantwoordelijke voor de schoonmaak in uw bedrijf wilt u perfect op de hoogte zijn van de dienstverlening. Gom biedt u op elk moment een complete, duidelijke communicatie en opvolging.

Via SLA’s maken wij onze beloftes waar

Gom gaat veel verder dan beloftes maken alleen. Wij monitoren en meten alles, zodat we onze beloftes ook kunnen realiseren. Dat doen we op basis van duidelijke afspraken waarin we vastleggen wat u als klant belangrijk vindt en hoe wij dat concreet aanpakken. Deze ‘Service Level Agreements’ (SLA’s)  worden op voorhand duidelijk opgesteld.

Via het ‘Klantendashboard’ volgt u alles perfect op

Voor we met de samenwerking met onze klanten starten, stellen we een ‘Klantendashboard’ op, gebaseerd op de afgesproken Service Level Agreements. Met deze managementrapportering volgt u de afgesproken SLA’s perfect op en hebt u op elk moment een duidelijk overzicht op het verloop van de schoonmaak. Om het kwartaal of om de maand (afhankelijk van uw wensen) wordt de stand van zaken bovendien met u besproken. Op deze meetings maken we, indien nodig, ook een actieplan voor optimalisering van de dienstverlening. Alles kan immers altijd nóg beter, zo vinden wij.

‘SPOC’ voorkomt problemen

Voor iedere klant voorziet Gom een ‘Single Point of Contact’ of ‘SPOC’. Een persoon die u steeds kan contacteren bij vragen, opmerkingen, klachten … Eén rechtstreeks aanspreekpunt vereenvoudigt immers de communicatie en garandeert een snelle reactie. Zo ondervangen wij problemen, nog voor ze zich echt stellen. Ook bij calamiteiten kunt u uw SPOC contacteren. Hij of zij zet onmiddellijk de nodige medewerkers in en neemt maatregelen om de overlast tot een minimum te beperken.